lydia Posted December 10, 2018 Report Share Posted December 10, 2018 bonjour j arrive pas a trouve cette pièce merci de me donner un coup de main cordialement lydia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lydia Posted December 10, 2018 Author Report Share Posted December 10, 2018 photo flou toute met excuse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALM Posted December 10, 2018 Report Share Posted December 10, 2018 bonsoir poids diamètre métal ? que disent les légendes avers et revers ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lydia Posted December 10, 2018 Author Report Share Posted December 10, 2018 je n arrive pas a lire dessus poids 3.2g diam 2.6 metal je connais rien met on dirai cet pas de argent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post hpdp Posted December 10, 2018 Popular Post Report Share Posted December 10, 2018 + karolvs francorv rex + sit nome dni benedictv, point secret - étoile sous le O de charles. gros florette frappé à chalons https://www.acsearch.info/search.html?id=1194818 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lydia Posted December 11, 2018 Author Report Share Posted December 11, 2018 merci a vous tout ce je lance dans la collection cordialement lydia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts